My Lessons

گروه درسی برای تجربی ها👌

خاطرات کلاس نهم

1401/6/1 9:24
نویسنده : Narges
46 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره بعد کلی استرس امتحانای خرداد رو دادیم و رفت پی کارش😇

حالا باید صبر میکردیم تا هدایت تحصیلی هامون بیاد یک و نیم ماه صبر کردیم تا اومد😔 صبح که رفتم برای گرفتن هدایت تحصیلی خیلی استرس داشتم و وقتی دیدم همه رشته هارو آوردم خیلی خوشحال شدم حالا من یک قدم به آینده ام نزدیک تر شدم و من[ تجربی] رو برای خودم برگزیدم😅

[خیلی دلم واسه مدرسه تنگ شده😭]

سه هفته پیش رفتیم مدرسه برای ثبت نام تجربی و موفق شدم ثبت نام کنم 🙂

مامانم میگه دستی دستی خودتو انداختی دو دهن شیر😂 ... حق ام داره تجربی خیلی سخته اما به شیرینیش می ارزه🤤

من میخوام در آینده یک جراح قلب موفق باشم برام دعا کنید

حالا قراره بریم روپوش مدرسه هم بگیرم که نگرفتیم هنوز

نظر شما در مورد رشته تجربی چیه؟😇

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سایهسایه
5 شهریور 01 13:58
رشته ایه که تو ایران خیلی عالیه ولی تو خارج کمتر بهش پرداخته میشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به My Lessons می باشد